dilluns, 7 de novembre del 2011

Benvinguts!

Idò sí! ja esteim en marxa!

Fa ja uns mesos que estava rondant pel meu cap la idea de fer una pàgina web/blog on anar penjant les diferents paranoies variades que el meu capet post-adolescent va creant. I sí, dic bé i amb coneixement de causa el terme post-adolescent, remarcant la part d'adolescent, ja que en aquest món del frikisme, malgrat la meva edat, soc encara un nouvingut, amb moltes ganes de fer camí i d'aprendre de la mà de bons mestres i millors amics. Així que vos convid a tots aquells que volgueu passar-vos per aquí a comentar i criticar el que vagi penjant, ja que escric pel plaer d'escriure i les crítiques i comentaris sempre son benvinguts si serveixen per millorar.

En aquest Bloc aniré penjant diversos relats, així com altres coses que pugui considerar interessants, intentant classificar-les en diverses temàtiques que suscitin el meu interés. Actualment aniré fent feina en diversos relats ambientats en la partida de rol de Mago La Ascensión en la que estic participant i en l'univers de Warhammer 40k intentant assentar les bases per a la direcció d'una futurible partida de Dark Heresy que tinc en projecte intentar dirigir (Comming Soon™). Si bé els camins del frikisme son inescrutables... i mai sé en quin univers fictici puc acabar abocant la meva capacitat creativa.

En un principi intentaré mantenir una certa regularitat en les publicacions, procurant actualitzar al menys un cop cada setmana, concretament els diumenges al vespre per tal que estigui disponible el dilluns.
Salutacions,

Urithen

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada