divendres, 15 de juny del 2012

Plomes! Plomes everywhere!

Feia temps que no em decidia a postejar al blog, la veritat es que tenia diversos relats en marxa però no era capaç de tirar-ne cap endavant, estava en el que en una rampellada d'esnobisme podriem qualificar de crisi creativa... D'altra banda, malgrat l'origen del blog fós el de anar penjant relats també era la meva intenció anar ampliant el ventall de continguts sempre tenint en compte el que centrava l'atenció de les meves aficions, es per això que avui em decidesc a començar una nova secció d'aquest blog, la secció de Taller, on aniré penjant els diversos projectes que tengui en marxa. Actualment, i gràcies a certa persona i la seva proposta d'organitzar una campanya de Mordheim m'he reenganxat a una de les coses que més m'agraden, modelar i conversionar miniatures.

Actualment, i per començar a tornar a agafar el tacte a la massilla verda m'he posat amb un projecte que feia temps que tenia aparcat, de moment estic treballant en la primera ala del que serà el capellà del meu capítol, els Astral Ravens, successors de la Ravenguard.

I aquí el perqué del títol del post:

Duc dues hores avui més dues de l'altre dia fent i afegint plomes.

I aquí una comparativa de tamany amb una de les minis:


Aniré actualitzant a mesura que sa cosa avanci.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada